2014年10月7日星期二

目标锁定。锁定目标。

I can bless myself
There's no need for someone's help
There's no one to blame
There's no one to save you but yourself
I can justify all the mistakes in my life
It's taught me to be, it's givin' me me
And I'll survive
'Cause I have blessed myself

Lucy Hale - Bless Myself
我要死
我一定要死
因为必须要死过以后
才能有重生的机会
要死而翻生
死而复活
这个礼拜是我有史以来最黑暗的日子
我相信
应该没有比这还要更糟的事了
我相信
没有东西可以再怕了
现在
唯一要做的事
那就是要做对的事情
做些会在以后让自己好的事
靠自己
不要一直想着要依靠别人
我可以很坚强的
证明给他们看吧
我就不相信
努力坚持付出后
会没有任何成果。。

0 超级留言: