2013年4月4日星期四

不能再珍惜~

I will go on without her
Like a fool who's too sure
I'm like a brid who's lost her wing
A fire without its flame
I don't know how to be strong
When my love has to move on
I am a song without a soul
Now that she's gone
What's left of us is this song


离开了
不再回来
为什么在我想要珍惜的时候
却不在了
连机会都不给我
我还能说些什么
靠!
我又想你了
来不及说的再见
怎么会那么的刻骨铭心
原谅我不能去见你最后一面
因为我到现在还是不能相信
你已经离开的这个事实
第一次面临你的离去
有点措手不及
很怀念那时候的我们
你依然是我的傻大姐
我依然还是你的八卦妹
是我没用
什么勇气都没有
一点都不勇敢。。

0 超级留言: