2017年2月8日星期三

等待你。。

Loving can heal, loving can mend your soul
And it's the only thing that I know, know
I swear it will get easier,
Remember that with every piece of you
Hm, and it's the only thing we take with us when we die
Hm, we keep this love in this photograph
We made these memories for ourselves
Where our eyes are never closing
Hearts were never broken
And time's forever frozen still
You can fit me
Inside the necklace you got when you were sixteen
Next to your heartbeat where I should be
Keep it deep within your soul
And if you hurt me
Well, that's okay baby, only words bleed
Inside these pages you just hold me
And I won't ever let you go
Photograph - Boyce Avenue feat. Bea Miller
有时候
会羡慕别人
怎么会有那个勇气
可以宣告全世界
而我
只可以默默收在心里
因为
现在的我
只可以这样
也只剩下这样了
太多东西需要顾虑
害怕伤害到自己最不想伤害的人
或许
再等一等吧
等待
永远是最好的解决方法
等待你不再在意了
等待你不再伤心了
我才可以说出口
都等了那么久
应该也不差再等多一下下
等待你能理解的那一天
你怎么可能会知道
闷在心里说不出口的感觉
有多么的无奈
看着自己喜欢的东西
却不能分享的时候
是有多么的无趣
好希望你会知道
却害怕你知道后
我们的关系是否就到此结束
暗示明示都做了
却被当成开玩笑
我也无言了
唯一庆幸的是
我还剩下等待可以办得到
在FB里看到了几句
有时候老天爷爷拿走了你一些东西
有时候老天爷爷不给你你要的东西
是因为要保护你
突然觉得自己很幸福
虽然拥有的不多
但全部都是自己最需要的
即使没有勇气说出口
或许那就是老天爷爷要我保护自己
或许是要提醒自己还不是时候开口
等待
依然是唯一的解决方法。。

0 超级留言: